« Share this page!
©2010 - 2024
©2017
Fonds Podiumkunsten honoreert Fast Forward traject

Op 1 december 2016 is de subsidie-aanvraag van Tin Men and the Telephone voor het Fast Forward traject van het Fonds Podiumkunsten gehonoreerd. Het programma ‘Fast Forward: talent in internationale context’ bestaat sinds 1 januari 2014 en biedt talentvolle makers de gelegenheid om onder de vleugels van een buitenlandse producent te werken aan een voorstelling of concert.

Meer info op de website van Fonds Podiumkunsten

March 17, 2017

»
Stichting Muziekinnovatie spant zich sinds 2010 in voor grensverleggende muzikale initiatieven binnen Nederland. Hierbij gaat het bijvoorbeeld om muziek die de grenzen met andere media doorbreekt en multimediale kunstuitingen waarvan muziek een onderdeel is.
Tin Men & the Telephone ontvangt bijdrage FPK voor internationale promotieplannen
bekijk project »
Fast Forward /