« Share this page!
©2017
TMT presents The Greatest Show

Global Relocation of Evolved Apes Towards Exoplanet Suitable for Terraformation

Tin Men and the Telephone ontwikkelde deze performance in samenwerking met diverse theatermakers in het Verenigd Koninkrijk als onder van het Fast Forward traject van het FPK. Deze show belicht het onderwerp van klimaatverandering op interactieve, creatieve en uitdagende wijze, waarbij het publiek actief participeert middels hun zelf ontwikkelde app Tinmendo.

March 15, 2022

»
Stichting Muziekinnovatie spant zich sinds 2010 in voor grensverleggende muzikale initiatieven binnen Nederland. Hierbij gaat het bijvoorbeeld om muziek die de grenzen met andere media doorbreekt en multimediale kunstuitingen waarvan muziek een onderdeel is.
Tin Men & the Telephone ontvangt bijdrage FPK voor internationale promotieplannen
bekijk project »
Fast Forward /